STATUTUL
ASOCIATIEI “
ASINED&NAIART ” Targu Mures
CAP
1. DISPOZITII GENERALE
Art. 1. (1) -
Asociatia
“
ASINED&NAIART ” Targu Mures denumită în
continuare „Asociatia”, este o organizatie neguvernamentală, non-profit,
apolitic independentă, cu beneficiu public, înfiintată în temeiul OG nr.
26/2000, cu modificările si completările ulterioarei potrivit prezentului
Statut.
(2) - Membri fondatori ai
Asociatiei sunt:
1. - RUS TRAIANDANIEL, cetatean
roman, domiciliat
in Targu Mures
2. - MERA DANIELA, cetatean roman, domiciliata in Targu Mures
3.- RUS ELENA
GYONGYI, cetatean roman, domiciliata in Targu Mures
Art.2.- Asociatia este persoană juridică română de drept privata care va avea denumirea de Asociatia “ ASINED&NAIART ”, conform dovezii
de disponibilitate a denumirii cu numărul 140639
din 17.12.2014
eliberată de către Ministerul Justitiei - Serviciul
Relatii cu Publicul si Cooperare cu ONG.
a). Denumirea
completă prevăzută în alineatul (1) se va regăsi în toate actele Asociaţiei,
precum şi pe ştampila acesteia.
b).
Se
propune ca sigla Asociatia “ ASINED&NAIART ”
Targu Mures sa
fie pe fond alb, o emblema cu globul pamantesc, Romania ONG si prescurtat
A.A.N. Targu Mures, urmata de scrierea denumirii complete a asociatiei.
Art. 3. - Asociatia poate deschide filiale si sucursale în alte
localităi sau judete din tară si străinătate; poate stabili legături de
colaborare cu organizatii similare sau poate intra în uniuni sau federatii, cu
alte institutii si persoane juridice sau
fizice din tară si străinătate, pentru îndeplinirea scopului propus.
Art.
4. – Sediul Asciatiei
-
Are sediul
principal in Targu Mures str.Targului nr.23. ap.2A judetul Mures.
a) Sediul poate fi mutat în orice alt loc, pe baza hotărârii Consiliul
Director, cu respectarea prevederilor legale.
Art. 5. -Durata
de funcționare
-
Asociatia este constituită pe durată
nedeterminata.
CAP.
2. SCOPUL ASOCIATIEI “ASINED&NAIART”
Targu Mures
Art. 6.
(1)
- Membrii Asociatiei “ ASINED&NAIART
” Targu Mures doresc să se asocieze în scop propus, sa organizeaze,sa promoveze şi
sa desfăşoare activități proiecte de educație nonformală în România şi în străinătate ce urmăresc pregătirea,formarea şi dezvoltarea continuă a tinerilor şi a
adulților la nivel personal şi profesional, în vederea atingerii obiectivelor personale şi profesionale
propuse de către aceştia.
a) - Asociația “ ASINED&NAIART “
promovează valorile care țin de egalitatea
de şansă a membrilor comunității şi în acelaşi timp, promovează activități
de combatere a excluziunii sociale. Scopul asociației este fara
scop patrimonial, cu caracter educativ‐informativ, cultural şi social umanitar.
(2)
- Obiectivul ASOCIATIEI “ASINED&NAIART” Targu Mures
este:
Ø Pentru
îndeplinirea obiectivelor sale, Asociatia îsi propune realizarea următoarelor
activităti:
realizarea şi editarea de
cărți, publicaţii periodice, pliante, afişe, broşuri, bannere, ghiduri, hărţi,
pagini web, albume foto, materiale pe suport electronic, programe informatice
şi alte materiale informative şi de promovare in cadrul asociatiei pentru
tineret si persoane adulte
iniţierea şi desfăşurarea
unor programe atractive şi spectacole, fancluburi utile în domeniul promovării
valorilor tineret si pesoanelor adulte.
Ø Organizarea
unor cursuri CURS DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR de instruire, calificare
şi perfecţionare a personalului adult in calificare in diferite domenii de
activitate a acestor cursuri conform
legislatiei in vigoare, va permite
organizarea, în condițiile legii, orice tip de training (în conformitate
cu pregătirea, atât în cadrul institutiei in care se va desfăsura activitatea cât și sub formă de
colaboratori externi.
Ø Conceperea, organizarea şi desfăşurarea de activități ce urmăresc pregătirea şi formarea
profesională a tinerilor, precum şi inițierea şi dezvoltarea unor acțiuni şi programe de
sprijinirea copiilor şi tinerilor în vederea susținerii acestora pentru a dobândi pregătirea
necesară unei bune realizări personale şi profesionale în viață;
Ø Organizarea de cursuri de pregătire, seminarii, conferințe, simpozioane, festivaluri, dezbateri
publice, precum şi organizarea de manifestații publice, marşuri şi alte activități de sensibilizare
a opiniei publice, potrivit legii;
Ø Conceperea, realizarea şi editarea de materiale educaționale în diverse domenii de formare,
perfecționare şi informare, sub formă tipărită şi în format electronic, concretizate în cărți,
cursuri, publicații periodice, pliante, afişe, broşuri, programe informatice, filme, programe
video şi audio pe suport tipărit, CD/DVD şi alte suporturi clasice sau electronice;
Ø Conceperea, realizarea, promovarea şi desfăşurarea de proiecte de educație nonformală
pentru dezvoltarea abilităților tinerilor şi adulților în domeniile:educație financiare şi
investiții, comunicare (verbală şi nonverbală), planificarea, replanificarea şi dezvoltarea
carierei,coaching, creativitate şi inventivitate, dezvoltarea inteligenței, managementul
timpului, motivarea personală şi motivarea angajaților, negociere şi vânzări, branding şi
marketing, persuasiune, vorbit în public (public speaking) şi training, dezvoltarea relațiilor
interrumane şi toate domeniile care țin de dezvoltarea personală şi profesională şi educație
nonformală;
Ø Conceperea, promovarea şi desfăşurarea de programe educaționale nonformale pentru tineri, în
colaborare cu instituții de învățământ (gradinite,şcoli, licee, universități) şi organizații
non‐guvernamentale cu interese comune cu ale asociației
oferirea de burse de studiu pentru
tineri şi facilitatea accesului acestora la
programe de studiu în cadrul instituțiilor de
învățământ formal din România şi din străinătate, cât şi în cadrul altor organizații naționale şi
internaționale care oferă servicii de educație formală sau nonformală;
Ø Efectuarea de studii, cercetări, sondaje de opinie şi programe pentru dezvoltarea educației
formale şi nonformale a tinerilor şi adulților, în colaborare
cu diverse instituții
de
specialitate:universități, licee, şcoli, inspectorate şcolare, inspectorate de cultură,case
de cultură şi alte instituții guvernamentale şi non‐guvernamentale din România şi din
străinătate;
Ø Facilitatea accesului tinerilor şi a adulților în companii naționale şi internaționale prin
programe tip „internship” şi dezvoltarea programelor de formare pentru specialişti în diverse
domenii;
Ø Sprijinirea materială şi socială a tinerilor şi copiilor identificați ca fiind talentați în anumite
domenii de activitate, în vederea dezvoltării capacității acestora de a obține performanțe în
facilitatea accesului adulților la programe de reconversie profesională cât şi oferirea directa
de informații
şi pregătire în vederea reconversiei profesionale;
Ø Organizarea de programe educaționale complexe tip „boot camp” (program complex format
din sesiuni de pregătire nonformală, excursii, activități în aer liber şi altele);
Ø Realizarea de programe şi campanii de promovare a sănătății, a unui mod de
viață echilibrat
şi sănătos, a metodelor de prevenire şi combatere a bolilor transmisibile, combaterea
consumului
de substanțe halucinogene şi narcotice;
Ø Incurajarea acțiunilor de cooperare culturală şi implicarea tinerilor şi adulților
in activități
civice de interes comunitar;
Ø Desfăşurarea de activități ecologice şi dezvoltare durabilă, de promovare a turismului
ecologic şi de educare în privința protejării mediului natural;
Ø Organizarea de acțiuni de voluntariat în domeniul activităților exercitate;
Ø Sprijinirea eforturilor de construire, reamenajare, modernizare şi dotare a unor
aşezăminte
sociale, culturale sau de altă natură, cu scopul desfăşurării în cadrul acestora a unor activități cu
scop educațional, cultural, economic, umanitar, caritabil, social sau formativ;
ØCultivarea legăturilor cu alte organizații şi persoane fizice din țară si străinătate cu interese
comune cu ale asociației, prin schimburi de experiență, proiecte comune şi delegații
reprezentând asociația;
Ø Colaborarea cu diverse persoane fizice, autorități locale, alte instituții şi organizații
guvernamentale, non‐guvernamentale din țară şi din străinătate, pentru punerea în practică a
unor proiecte de interes comun;
Ø Reprezentarea intereselor comune ale membrilor asociației pe lângă organismele şi
organizațiile naționale şi internaționale.
Ø Organizarea
de cursuri de pregătire, seminarii, conferinte, dezbateri publice, tabere,
scoli de vară;
Ø Organizarea
de manifestatii publice si alte activităti de sensibilizare a opiniei publice,
potrivit legii;
Ø Realizarea,
editarea si difuzarea de cărti, publicatii periodice, pliante, afise, brosuri,
programe informatice si alte materiale informative;
Ø Dezvoltarea
de programe proprii în regim de
parteneriat cu autoritătile publice din strainatate;
Ø Declararea
si formularea actiunilor, cererilor, petitiilor si apărărilor necesare în fata
instantelor de judecată competente;
Ø Derularea
unor activităti de sponsorizare/mecenat;
CAP. 3. PATRIMONIUL INITIAL:
Art. 7.
d) - Alte sumele primite din contributia membrilor fondatori a
asociatiei se folosesc la alte cheltuieli pentru obtinerea personalitatii juridice
si se inregistreaza in contabilitate ulterior.
e) - Componenta
nominala a celor dintai organe de conducere, administrare si control ale
asociatiei sunt Adunarea Generală a membrilor fondatorilor si membrilor activi si
Consiliul Director:
CAP. 4. RESURSE PATRIMONIALE
Art.
8. Resursele patrimoniale ale
Asociatiei cuprind:
a)
- dobânzi bancare;
b)
- donaţii, sponsorizări, subvenţii sau subscripţii
publice din ţară şi din străinătate;
c)
- sprijin material şi financiar acordat de alte
asociaţii sau fundaţii, naţionale sau
internaţionale;
d)
- finanţări din programe angajate a fi implementate
de Asociaţie nerambursabile sau finantate
din
fonduri de stat de orice fel;
e)
- contravaloarea unor servicii de instruire sau
consultanţă pentru terţi, acordate în condiţiile
legii;
f)
- preţuri sau tarife a sumelor reprezentând
contravaloarea serviciilor acordate, în condiţiile legii, de compartimentele
Asociaţiei; provenind din vânzarea biletelor de intrare spectacole, tombole si
actiuni
umanitare;
g)
- dispoziţii testamentare făcute de terţe persoane
în favoarea Asociaţiei;
h)
- încasări rezultate în urma unor publicaţii sau
manifestări cu taxă, organizate de Asociaţie;
i) - sume provenite din
cotizatiile membrilor, stabilite prin hotărârea Adunării Generale;
j)
- donatii, sponsorizări primite de la
persoane fizice, fundatii, asociatii si societăti comerciale în scopul
realizării mijloacelor financiare necesare îndeplinirii obiectivelor
Asociaţiei. Dividendele obţinute de Asociaţie, din activităţile acestor
societăţi comerciale subordonate, dacă nu se reinvestesc în aceleaşi societăţi
comerciale, se folosesc în mod obligatoriu pentru realizarea scopului
Asociaţiei;
k)
- resurse
obtinute de la bugetul de stat si/sau de la bugetele locale;
l) - resurse provenite
din activitătile economice directe desfăurate în vederea autofinantării;
m) - alte venituri
prevăzute de lege.
Art.9. Pentru atingerea scopului, asociația va desfăşura activități economice directe şi de
strângere de fonduri:
a) - organizarea şi prezentarea de spectacole artistice;
b) - organizarea de festivaluri, tombole, simpozioane, dineuri, chete;
c) - vânzarea de materiale exclusive ale asociației (precum publicații, ilustrate, fonograme
şi altele).
d) - dezvoltarea
unor activităti economice directe în vederea autofinantării, în concordanta
cu
scopul Asociatiei;
e)
- alte activităti care contribuie la
realizarea scopului Asociatiei si care nu contravin ordinii de drept.
f) - asociația poate presta orice activitate permisă de lege din care se pot obține beneficii în
vederea asigurării autofinanțării, precum şi atragerea altor surse de finanțare pentru realizarea
obiectivelor.
Art.
10. - Contabilitatea este organizată
conform dispozitiilor legale.
CAP. 5. MEMBRII
ASOCIATIEI I“ASINED&NAIART” Targu Mures
Art. 11. (1) - Pot deveni membri ai Asociatiei persoanele fizice de la
varsta de 16 impliniti sau juridice din
tară sau străinătate care sprijina moral si/sau material Asociatia.
(2)
- Membrii pot fi:
a. Membrii fondatori - care dobândesc calitatea de membru în
momentul constituirii Asociatiei.
b.
Membrii asociati care vor dobândi această calitate în urma înaintării unei
cereri de primire motivate către Adunarea Generală a fondatorilor, abilitată să
se pronunte asupra admiterii de noi membri. În caz de refuz, Adunarea nu este
obligată să îsi motiveze decizia.
c. Membrii onorifici – care dobândesc această calitate la
propunerea Adunării Generale a fondatorilor si cu acordul Consiliul Director ,
în urma unor servicii deosebite aduse Asociatiei. Membrii onorifici nu au drept
de vot în Adunarea Generală.
Art.12. Calitatea de membru se pierde prin:
a.
deces sau
încetarea existentei persoanei juridice;
b.
renuntarea
la calitatea de membru, adresată în scris presdintelui Asociatiei;
c.
excludere
de catre Adunarea Generală a unor membri pentru nerespectarea prezentului
statut si a regulamentului interior, sau
pentru orice alt motiv de natură a prejudicia interesele morale sau materiale
ale Asociatiei, cu ascultarea în prealabil a persoanei în cauză.
d.
CAP. 6. DREPTURILE SI
ÎNDATORIRILE MEMBRILOR ASOCIATIEI
Art. 13. - Membrii Asociatiei au următoarele drepturi:
a. să participe la Adunările Generale, să pună în discutie si
să ia parte la dezbaterea problemelor care interesează domeniul sau bunul mers
al Asociatiei;
b.
să aleaga să fie alesi în organele de conducere ale Asociatiei;
c. să semnaleze Asociatiei de problemele care privesc scopul
si obiectivele Asociatiei, în vederea promovării
si apărării acestora;
d.
să se retragă din Asociatie;
e. să îsi exprime votul, dacă este cazul;
f. să facă propuneri privitor la activitatea Asociatiei si
folosirea fondurilor strânse si activitatea organelor de conducere;
g.
să primească sprijin moral si asistentă din partea Asociatiei în cazuri
exceptionale (boală, accident, incendii, decesul sau boala gravă a unui membru
de familie).
Art. 14. - Membrii Asociatiei au următoarele îndatoriri:
a).
să respecte statutul, regulamentul interior, hotarârile organelor de
conducere ale Asociatiei si să dea tot sprijinul pentru îndeplinirea
obiectivelor Asociatiei;
b. să
nu aducă prejudicii de ordin moral si material Asociatiei;
c. să participe la adunările generale si/sau la sedintele ,
după caz;
d.
să sprijine material si moral Asociatia;
e.
să achite cotizatia semestrială stabilită de Adunarea Generală.
Art. 15. Membrii fondatori
a). -
Membrii fondatori sunt acele persoane care, pe baza unei înțelegeri, au pus în comun şi
fără drept de
restituire contribuția materială, cunoştințele şi aportul lor în muncă pentru
realizarea unor activități în
interesul constituirii, organizării şi funcționării prezentei asociații.
b). - Membrii fondatori
ai asociației sunt persoanele fizice
stabilite în România care au semnat
prezentul statut la data autentificării, persoane care sunt menționate în actul constitutiv
al asociației.
c). -Membrii fondatori participă la şedințe şi beneficiază de câte un vot în cadrul Adunării Generale.
Art. 16. (1) - Membrii Asociatiei nu
răspund personal pentru actele sau faptele acesteia. Asociatia singurăra
răspunde cu patrimoniul propriu pentru prejudiciile produse tertilor prin
actele sau faptele sale.
(2) - În materie de gestiune,
răspunderea incumbă membrilor Consiliul
Director.
Art. 17. (1) -Membrii simpatizanți
a). - Membrii simpatizanți sunt
persoanele fizice sau juridice, din România
sau străinătate, care prin
activitatea nu impietează asupra imaginii sau reputației
asociației şi care acceptă drepturile şi
obligațiile din prezentul statut. Membrii simpatizanți
sunt admişi, în urma completării unei
cereri de adeziune, de către Consiliul Director.
(2). -
Membrii simpatizanți au următoarele obligații:
a)
să respecte prevederile statutului asociației şi să acționeze în conformitate cu scopul acesteia;
b)
să contribuie la creşterea prestigiului general al asociației când sunt solicitați;
c) să
participe la lucrările ş
conducere ale acesteia şi să păstreze secretul
asupra activităților
şi deciziilor din cadrul asociației; in
activitățile asociației atunci când sunt
solicitați de către Director Consiliul
-Retragerea din asociație ca membru simpatizant se face pe bază de cerere scrisă, aprobată de Consiliul
Director şi ratificată de Adunarea Generală.
a) Un membru simpatizant este exclus când:
b)
săvârşeşte abateri care contravin statutului; b)
nu plăteşte cotizația timp de un an;
c)
nu efectuează numărul de ore de voluntariat stabilit de Adunarea Generală;
d)
aduce prejudicii grave imaginii asociației;
CAP.
7. - ORGANIZARE, CONDUCERE, CONTROL
-
Componenta nominală a Consiliul Director a celor
dintâi organe de conducere, administrare si control este următoarea:
1. RUS TRAIAN DANIEL -
presedinte;
2. MERA
DANIELA - vicepresedinte;
3.VASILE
DOREL – Director economic
4. RUS CIPRIAN ALEXANDRU secretar
5. MERA DENISA LORENA – membru
Art.18. - Organele de conducere, administrare
si control ale Asociatiei sunt Adunarea Generală a membrilor fondatorilor si
membrilor activi, Consiliul Director si Directorul economic si eventualele
departamente infintate .
Art.19. - Adunarea
Generală se compune din toti membrii fondatori si activi ai Asociatiei.
Art. 20. - Adunarea
Generală se întruneste în sesiune ordinară, extraordinară, după cum urmează:
a. în sesiune ordinară, anual;
b. în sesiune extraordinară, ori de câte ori trebuie rezolvate
probleme importante a Adunării Generale
care nu suferă amânare.
Art.21.(1) - Convocarea Adunării Generale în sesiune ordinară se face de
către Consiliul Director, în scris, prin mijloace clasice (scrisoare
recomandată) sau electronice (e-mail), cu cel putin 15 zile înainte de data
desfăurării adunării.
(2)
În convocare se vor preciza ziua, ora si locul unde se desfăoară sedinta
Adunării Generale, precum si ordinea de zi.
Art.22. - Convocarea Adunării Generale Extraordinare se face la
initiativa Consiliul Director, a presedintelui sau la propunerea unei treimi
din membrii Asociatiei, ori de câte ori este necesar.
Art.23.(1)
- Adunarea Generală este valabil constituită daca sunt prezenti cel putin 2/3
din totalul membrilor Asociatiei.
(2)
- Hotărârile Adunării Generale se iau cu votul a cel putin jumătate plus unu
din numărul membrilor prezenti, cu exceptia modificării statutului, caz in care
se cere o majoritate de cel putin 2/3 din numărul membrilor prezenti.
Art.24. (1)
Presedintele Asociatiei este ales de Adunarea Generală cu un mandat de 4 ani.
Mandatul poate fi reînnoit. În caz de vacantă a presedintelui, atributiile
acestuia sunt exercitate de către vicepresedinte.
(2) - Primul presedinte este numit prin actul
constitutiv al Asociatiei.
Art.25.
- Atributiile Adunării Generale sunt:
a. alegerea presedintelui;
b.
alegerea si revocarea membrilor Consiliul Director ;
c. primirea si excluderea membrilor;
d.
aprobarea si modificarea statutului si actului constitutiv ale Asociatiei;
e.
înfiintarea de filiale si sucursale in tara si strainatate;
f.
alegerea si revocarea cenzorului;
g.
dezbaterea raportului de activitate al Consiliul Director;
h.
aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Asociatiei si a situatiei
financiare anuale;
i.
dizolvarea si lichidarea Asociatiei, precum si stabilirea destinatiei bunurilor
rămase după lichidare;
j. decide asupra veniturilor Asociatiei;
k. decide în ceea ce priveate resursele obtinute de la bugetul
de stat si/sau bugetele locale;
l. stabilirea programului de activitate;
m. propunerea de membri onorifici;
n.
stabilirea cotizatiei semestriale;
o.
orice alte atributii prevăzute de lege.
Art.26. (1)
- Consiliul Director reprezintă organul executiv al Asociatiei si este format din cel putin 3 si cel mult 7 membri, alesi de
Adunarea Generală ordinară pentru un mandat de 4 ani: presedintele Asociatiei,
vicepresedinte, membri. Mandatele lor pot fi reînnoite.
(2)
- În caz de vacantă, Consiliul Director procedează imediat la înlocuirea cu
membri interimari. Înlocuirea definitivă este decisă în proxima Adunare
Generală ordinară.
(3) - Poate fi ales în Consiliul Director orice persoană care
este membru al Asociatiei de cel putin 1 luna, în vârstă de cel putin 16 ani în
ziua alegerii si la zi cu cotizatiile sale.
(4)
- În caz de vacantă în Consiliul Director unei functi, procedează imediat la
înlocuirea cu membri interimari. Înlocuirea definitivă este decisă în proxima
Adunare Generală ordinară.
(5) - Fiecare membru are dreptul la un singur vot. În caz de
egalitate, Presedintele decide.
(6) - Dezbaterile si hotărârile adoptate se consemnează într-un
registru special de către un secretar desemnat de Consiliul Director.
(7)
- Presedintia Adunării Generale apartine presedintelui Asociatiei sau, în lipsa
acestuia, vicepresedintelui.
Art.27.
(1) - Consiliul Director exercită
conducerea Asociatiei în perioada dintre sesiunile Adunării Generale si
hotărăste toate problemele ce intră în
competenta sa.
(2) - Consiliul Director de este răspunzător pentru întreaga
activitate în fata Adunării Generale.
(3) - Fiecare membru al Consiliul Director este individual responsabil pentru actele si
faptele sale în cazul încălcarii legislatiei sau dispozitiilor primite.
(4) - Consiliul Director se întrunete semestrial, la convocarea
presedintelui, precum si de fiecare data când interesul o necesită, la cererea
scrisă adresată presedintelui de către cel putin 1/3 din membrii Consiliul
Director.
(5) - Presedintele convoacă membrii Consiliul
Director la întruniri, precizând ordinea de zi.
(6)
- Hotărârile sunt luate cu majoritatea absolută a voturilor membrilor prezenti,
în conditiile prezentei a cel putin jumătate din numărul membrilor Consiliul
Director.
(7)
- Toate hotărârile Consiliul Director sunt consemnate într-un registru si sunt
semnate de presedinte, vicepresedinte si de secretarul de sedintă.
Art.28.
- Consiliul Director execută hotărârile Adunării Generale, autorizează
operatiunile financiare si încheierea contractelor în care Asociatia este parte
contractantă si îndeplinete si următoarele atributii:
a). - prezintă Adunării Generale raportul de activitate pe
perioada anterioară, executarea bugetului de venituri si cheltuieli, situatia
financiară, proiectul programelor Asociatiei;
b).
- încheie acte juridice în numele si pe seama Asociatiei;
c). - aprobă organigrama si politica de personal a
Asociatiei;
d).
- îndeplinete orice alte atributii stabilite de Adunarea Generală.
Art.29.
(1) - Totusi membrii Consiliul Director au
îndatorirea de a pregăti sedintele Consiliul Director, ale cărui hotărâri le
execută.
(2)
- Presedintele se ocupă de activitătile curente ale Asociatiei între sedintele Consiliului
Director. Întruneste si prezidează Consiliul Director si reprezintă Asociatia
în justitie si în toate actele civile ale Asociatiei.
(3) - Vicepreşedintele Consiliului Director
Vicepreşedintele are următoarele atribuții:
a)
participă la şedințele Consiliului Director;
b)
îl ajută pe Preşedinte în îndeplinirea atribuțiilor acestuia;
c)
înlocuieşte Preşedintele în atribuțiile lui când acesta lipseşte;
d) îndeplineşte sarcinile încredințate de Preşedinte, Consiliul Director sau de Adunarea.
Art.30. - Cenzorul asigură controlul financiar al Asociatiei si
poate participa la sedintele Consiliului Director, fără drept de vot. Dacă este
nevoie, Adunarea Generală poate hotărî înfiintarea unei Comisii de cenzori,
compusă din trei membri, care să preia atributiile de control ale activitătii
Asociatiei.
Din comisia de cenzori trebuie să
facă parte cel putin un membru al Asociatiei si un expert contabil.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu